شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

در راه شوق وصال دل صبر ایوب می خواهد

آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۳/۱۳
    psk
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

داستان طنز جبهه

عراقی سربران

اولین عملیاتی بود که شرکت می‌کردم. بس که گفته بودند ممکن است موقع حرکت به سوی مواضع دشمن، در دل شب عراقی‌ها بپرند تو ستون و سرتان را با سیم مخصوص از جا بکنند، دچار وهم و ترس شده بودم.


ساکت و بی صدا در یک ستون طولانی که مثل مار در دشتی می‌خزید جلو می‌رفتیم. جایی نشستیم. یک موقع دیدم یک نفر کنار دستم نشسته و نفس نفس می‌زند. کم مانده بود از ترس سکته کنم. فهمیدم که همان عراقی سرپران است. تا دست طرف رفت بالا معطل نکردم با قنداق سلاحم محکم کوبیدم توی پهلویش و فرار را بر قرار ترجیح دادم.
لحظاتی بعد عملیات شروع شد. روز بعد در خط بودیم که فرمانده گروهان مان گفت: «دیشب اتفاق عجیبی افتاده، معلوم نیست کدام شیر پاک خورده‌ای به پهلوی فرمانده گردان کوبیده که همان اول بسم الله دنده هایش خرد و روانه بیمارستان شده.»
از ترس صدایش را در نیاوردم که آن شیر پاک خورده من بوده ام.



  • امیرحسین قاسمی

نظرات  (۶)

  • دیگه مهم نیس
  • ای که علی در رخ تو پیداس...
  • دختران بصیرت
  • قابل شما رو نداشت
    _____________________________________
    ممنون
    سلام دوست گلم
    وبلاگت چه قشنگه
    میشه یه خواهش دوستانه کنم ازت
    بیای وبلاگم پست اولمو بخونی
    مطمئن باش ضرر نمیکنی
    دمت گرم
    میخوام مرام و معرفتتو ببینمااا
  • مهربانی هنر است
  • همیشه با بهترین ابزارها، به بهترین ساخته ها نمی توان رسید

    گاهی تنها اندیشه لازم است ...

    *******
    پیش من هم بیاین خوشحال میشم
    سلام دوست عزیز
    واقعا وبلاگ قشنگ و زیبایی داری.امیدوارم هر روز بهتر از دیروزش بشه
    من اومدم به وبلاگت اگه میشه تو هم از مغازه من دیدن کن
    خیلی بدی اگه دیدن نکنی [گریه]
    ممنون میشم یه khariD کوشوووولووو هم بکنی! کوشولوها!
    http://3nj.ir/8889
    گاهی میتوان در فصل پاییز زندگی کرد و بهاری بود

    *******

    پیش من هم بیاین خوشحال میشیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">