شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

در راه شوق وصال دل صبر ایوب می خواهد

آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۳/۱۳
    psk
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اگه فقط بتونی یه جمله به خدا بگی!!!!!!!!!!!!!!!


  • امیرحسین قاسمی

نظرات  (۷)

  • جوانان منتظر
  • خدایا دوست دارم فقط همین خیلی دوست دارم

    تو هم دوسم داری ؟؟؟؟؟؟

    خدایا عاشقتم فدات شم الهی من فدات شم خدای جونم عزیزم
    ___________________________________________
    ممنون شما رو لینکیدیم
    بله برادر
  • یادمان باشد خدایی هست
  • *******************************************
    من حرفای زیادی دارم که به خدابگم
    اما اگر قرارباشه یکی از اونها رو بگم .ای طور میگم:
    خدایا هرچی به من خوبی کردی با بدی جواب دادم
    خدایا حلالم کن...
    *******************************************
    ز من بگذر...
    الهی و ربی من لی غیرک
    خدایا من غیر از تو کسی را ندام
    بگذر از این بنده ....
    ____________
    یا زهرا
    ممنون از دعوتتون
    فقط یه جمله
    خدایا پاکم کن بعد خاکم کن
    __________________________
    ممنون از مشارکتتون
  • قلم به دست
  • خداوندا به حق هشت و چارت ...
    ز ما بگذر شتر دیدی ندیدی ...
    خدایا تو اونی هستی که من میخوام پس منو اونی کن که خودت میخوایی...الهی انت کما احب فجعلنی کما تحب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">