شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

در راه شوق وصال دل صبر ایوب می خواهد

آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۳/۱۳
    psk
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سالگرد جوان ترین شهید شهرمان

سالگرد شهادت

  • امیرحسین قاسمی

نظرات  (۷)

حتما سالگرد دایی بزرگوارتون شرکت می کنم
______________________
ممنون
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
ممنون خبر دادید
خداکنه بتونیم راهشون رو ادامه بدیم
برای شادیشون صلوات
  • جوانان منتظر
  • سلام بزرگوار خسته نباشی خدا قوت

    نگران نباشین زنده ام شما خوبین؟؟؟؟

    خیلی ممنون از اطلاع رسانیتون

    یا علی.....
  • جوانان منتظر
  • راستی این آهنگ وبتون خیلی عالیه من عاشقشم

    وای آدم دلش پر میکشه...
    وقتی با خدا گل یا پوچ بازی می کنی نترس ، خواهی برد ، چراکه پروردگار مهربان هر دو دستش پر است – الهی دوستانم را دست خالی مگذار شکرانه اش با من ..
    سلام با چند حکایت خواندنی (شما دینیتو فروختید ، ما خریدیم و ....) منتظر نظرات شما هستم
    ....
  • جوانان منتظر
  • اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

    بسم رب المهدی المنتظر

    السلام علیک یاصاحب العـــصـــــر و الزمان(عج) ..

    یک چشم زدن غافل از آن ماه نباشیم

    شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم

    یا اباصالح ادرکنی . . .

    اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد
    سلام بزرگوار ممنون سر زدید و لینکم کردید من هم شما رو با افتخار لینک کردم.../موفق باشید.../
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">