شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

در راه شوق وصال دل صبر ایوب می خواهد

آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۳/۱۳
    psk
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تا می توانی دلی به دست آور ...

http://axgig.com/images/71756809481376463519.jpg

من پنجاه سال است دارم اسلام می خوانم،

بگذارخلاصه اش را برایت بگویم، واجباتت را انجام بده،

به جای مستحبات،

تا می توانی به کار مردم برس، کارمردم را راه بینداز.

اگر قیامت کسی از تو سوال کرد

بگو فاضل گفته بود ...

از وصایای مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی قدس الله روحه

  • امیرحسین قاسمی

نظرات  (۴)

  • پلاک شکسته
  • سلام زیبا بود
    به روزیم سر بزن
    ________________________________
    .........چشم سر زدیم..............
    حضرت امام حسن مجتبی (ع) در عالم خواب یا مکاشفه به مرحوم آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرمودند :
    «در منبرها به مردم بگویید و به آنان دستور دهید .توبه کنند و درباره ی تعجیل ظهور حضرت دعا کنید .
    دعا برای آمدن آن حضرت مانند نماز میت نیست که واجب کفایی باشد و با انجام دادن عده ای از دیگران ساقط شود ؛بلکه مانند نمازهای پنج گانه است برهر مرد و زن بالغ واجب است برای ظهور امام زمان غایب دعا کنند.»
    آشتی با امام عصر ص91
    **********************************************************************
    امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:
    آقاجان! قربانتان بشوم, چرا
    با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟
    فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما
    دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....
    شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید
    سلام من دارم سعی می کنم این دو مطلب را در اینترنت گسترش بدم به این صورت که به وبلاگای مختلف سر می زنم و در نظراتشون این مطلب رو میذارم اگه اون افراد هم در هرروز یا ماه به چند نفر خبر بدن افراد زیادی مطلع میشن یا اینکه یه پست از این مطلب تو وبلاگت قرار بده ،یا به اطرافیانتون یاد آوری کنین اگه هستی بهم خبر بده لطفا
    وبا هر توانی که داری این مطلب رو منتشر کنید
    امام زمان و سید بن طاووس صفحه238.نجم الثاقب صفحه 480
  • یادمان باشد خدایی هست
  • سلام
    ممنون ازحضورتون
    - - - - -- - - - - - - -
    عده ای از جوانان خدمت علامه حسن زاده آملی رسیدند و از حضرتش خواستند که آنها را نصیحتی بفرمایند ، حضرت فرمودند : سعی کنید با نامحرم رابطه نداشته باشید چه زن باشد چه مرد ؛ گفتند آقا مگر مرد هم نامحرم می شود ؟
    ایشان فرمودند : هرکس با خدا ارتباط ندارد !
  • حسینیه شهدا
  • من شما را لینک کردم لطفا شما هم من را لینک کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">