شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

شوق وصال

در راه شوق وصال دل صبر ایوب می خواهد

آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۳/۱۳
    psk
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دلم گرفته

به نام او
................
آقا جان دلم گرفته دل من از عالم و آدم گرفته
اون قدر گناه کردم که نمی دونم کدوم گناهم منو از تو و تو رو ازم گرفته
آقاجان بده پناهم نوکر روسیاهت بهونه ی حرم گرفته ، آخر کی می خواهی ما را کرببلایی بکنی؟

دلم گرفته ، دوباره این شبا برا حرم گرفته ، میبینی بازم چی جوری روز و شبمو ازم گرفته
دلم اسیره،  غروب کربلارو که یادم نمیره
هر دفعه که عکس ضریحو میبینم گریم میگیره
گریم میگیره
......................................................................



........................................................................................





............................................
دلم گرفته


  • امیرحسین قاسمی

نظرات  (۴۹)

اونی که کربلا نرفته، حرم آقا رو، ضریحشو ندیده، یه درد داره، فقط نرفته. ولی اونی که حرمو دیده هزار و یک درد داره. دلش شیرینی دیدن ضریح رو میخواد. دلتنگه حرمه ووو...
اللهم الرقنا زیارت الحسین ع
ممنون از اینکه خبر دادین
یا علی
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • پای هرروضه ی توگریه نمودن زیباست
    ازگدایان سرکوی توبودن زیباست
    جزدرخانه ی توهیچ کجا بهترنیست
    نوکرهیچ کسی جزتو نبودن زیباست
    داشت فطرس به تمامی ملائک میگفت
    درحوالی حرم بال گشودن زیباست
    هرکه راطبع روانیست به اون میگویم
    ازتووکرب وبلا شعرسرودن زیباست
    آقا تا صبح بیدارم ولی چه سود که من...
    هر چی نزدیک تر می شیم به میلاد امام حسن(ع) اشکام بیشتر تو چشمام حلقه میشه  از بس این آقا غریبه.
    بار خدایا : زیارت قبر غریب آقام امام حسن را روزیه ما کن
    کربلا نرفتم ولی می خوام بعد زیارت امام حسن روزیم بشه تا با جگری پاره پاره زیارت کنم سردار غیرت را و ...
  • خادم الحسین
  • اللهم ارزقنا کرببلا بحق الحسین

    یا علی مدد

    التماس دعا
    خدا خیرت بده خیلی صوت زیبایی بود...
    انصافاً قشنگ بود...
    ان شاالله کربلا...
    دلــــــــــم گرفــــــــــــــته
  • **خدایا تنها تویی پناهم**
  • دلمو هوایی کردید...عالی بود.اللهم ارزقنا کربلا...

    یاحسین دلم گرفته...
    سلام...موفق باشید...
    یا حسین....
  • وحید محمدی
  • السلام علیک یا اباعبدالله ...

    مناجات با خدا


    بی غلاف و زره و تیغ و سپاه آمده ایم

    با دلی زخمی و افتاده به چاه آمده ایم

    "غفلت" از هستی ما دست نخواهد برداشت

    باز، با بار فراوان گناه آمده ایم

    نیست در نامه ی سالانه مان کار درست

    دستِ خالی به ملاقاتی شاه آمده ایم

    هر کجا در زده ایم از درشان رانده شدیم

    در این خانه به امید نگاه آمده ایم

    مهر لبخند تو کافی است برای سائل

    "ما نه اینجا ز پی حشمت و جاه آمده ایم"

    اولین مرتبه ای نیست که مهمان هستیم

    سر این سفره ی شاهانه دو ماه آمده ایم

    توبه و گریه ی ما ماه رجب شد آغاز

    از رجب تا رمضان...این همه راه آمده ایم

    سایه سار سر ما بزم اباعبد الله ست

    "از خوش حادثه اینجا به پناه آمده ایم"

    گفت ای قوم کمی آب به اصغر بدهید

    که در این مرحله بی تیغ و سپاه آمده ایم

    یک نفر گفت به خولی که بزن اصغر را

    یک علی کم کن از این قوم که راه آمده ایم

    خون شش ماهه ی تو ذکر قسم هایم شد

    در این خانه به امید نگاه آمده ایم

  • آرمین حسینی
  • الهم عجل لولیک الفرج.آمین
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • به کوری چشم عوامل فتنه شربت شهادت را خنک مینوشیم!
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    دعوتید به دیدن رایگان فیلم
    اینجا شهر دیگریست

    راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

    به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
    با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

    اطلاع بیشتر:
    azf06.blog.ir

    بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
    لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    دعوتید به دیدن رایگان فیلم
    اینجا شهر دیگریست

    راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

    به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
    با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

    اطلاع بیشتر:
    azf06.blog.ir

    بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
    لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
  • محب ولایت
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم


    __████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█

    امام صادق علیه السلام فرمودند:
    ان من اعظم الناس حسره یوم القیامه، من وصف عدلا ثم خالفه الى غیره.
    پشیمان ترین شخص در روز قیامت، کسى است که براى مردم از عدالت سخن بگوید، اما خودش به دیگران عدالت روا ندارد.
    وسائل الشیعه، جلد 15، صفحه 295
    با سلام
    لطفا در بازنشر کلیپ "دوباره اسیر نمی شوی" ما را یاری کنید.
    التماس دعا

  • لبریزازسکوت شعر
  • یاحسین
    ممنون ازتون به خاطرصوت قشنگ ومطلبی که مزین باعطرکربلاست

    سلام خوب هستین
    اگه مایل ب تبادل لینک هستین منو با اسم
    "بهترین ها وجالب ترین ها"
    لینک کنین و بعد خبرم کنید و بگید با چ اسمی لینکتون کنم
    منتظرم فعلا

    خدایا!

    من تو را میخواهم...

    صد عطا میخواهم...

    هدیه ی مهمانیت،

    کربلا میخواهم....

  • رضا زارعی
  • زیبا بود
    +
    آپم
  • بنی الزهرا(س) ...
  • سلام ...
    با دو مطلب در وب ثائر الزهرا(س) بروزیم
    +رمضانــــــــــــ1435ـــــــ
    +باید برای بردن نامت وضو گرفت
    یا حســـــــــــــــــــــــن
  • سعید سعید
  • با دل گرفتن کاری از پیش نمیره
    3
    اگر مرد میدان هستید خودتون رو بسازید تا 313 نفر جور بشه!

    التماس دعا
  • آزاده روحانی
  • سلام
    اللهم اغفر لی الذنوب التی تغیر النعم ...
    بیچاره اون که حرم رو ندیده...
    بیچاره تر اون که دید کربلاتو....!!

    اللهم ارزقنا کربلاء،بحق فاطمة الزهراء....


    +خیلی التماس دعا،
    یا حق.
  • گلبرگ دانلود
  • سلام واقعا عالی بود ممنونم ...
    شما لینک شدید لطفا ما را با نام گلبرگ دانلود لینک نمایید.
    یازهرا 
  • شیوا زین الدینی
  • سلام:)
    من آپم:)
  • مجتبی قره باغی
  • گلبرگ دانلود
  • سلام این نوا دلم گرفته رو به صورت پخش در وبلاگ درست کردم اگر میشه اطلاع رسانی کنید بقیه استفاده کنند و اجر معنویش بالا بره در همین پستتون لینک بدید ..
    یا مهدی
    سلام
     روز وفات حضرت ام المومنین حضرت خدیجه سلام الله علیها بر شما تسلیت...


    کجاست مثل خدیجه؟

    http://zareh.blog.ir/post/474
  • مجتبی قره باغی
  • سلام
    با یاداشتی درباره ی سریال هفت سنگ
  • عـــطـش ...
  • دلم گرفته
    دل من از عالم و آدم گرفته
    بده پناهم
    نوکرت بهونه ی حرم گرفته

    اللهم ارزقنا کربلا 
  • مجتبی قره باغی
  • اخوی مطلبی یادداشتی چیزی بذار بیایم کامنت بذاریم مردیم از عدم کاشت کامنت ;)
  • بنی الزهرا(س) ...
  • بروزم ....
     و منتظر شما ...
  • محب ولایت
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم


    __████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█


    رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:
    اول ما یسالون عنه الصلوات الخمس.
    اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است.
    کنز العمال، جلد 7، حدیث 18859
  • خادم الحسین
  • سلام علیکم
    دلم هوای محرم دارد...
    به روزیم و منتظر نظرات زیبای شما هستیم...
    التماس دعا
    یا علی مدد
  • خادم الحسین
  • سلام.
    زیبا بود

    هدر نو مبارک
  • محب علی(ع)
  • بس که خوردم غم تو روزه ی من باطل شد

    نرخ کفاره ی این خوردن عمدی چند است؟....

  • لباس شخصی
  • کربلا حرم حق است
    و جز یاران حسین(ع) راهی به سوی حقیقت نیست...
    (شهید آوینی)
  • محب ولایت
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم


    __████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█


    امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام فرمودند:
    الصلوة حصن من سطوات الشیطان.
    نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
    غررالحکم ، صفحه 56

    بس که آقاست به دنبال گدا می گردد

    ناز عشاق کشیدن زمرام حسن است  

    سلام
    تبریک ولادت کریم اهل بیت
    چه مداحی زیبایی ، کاش لینک دانلود رو هم قرار میدادید



  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • نه چایی و نه غذا و نه نان و آب خنک!!!

    کنار سفره ی افطار #روضه می چسبد...
    سلام...
    داداش با این صوت داغونم کردی........دلم منم گرفته بود.....دمت گم...از اینا بیشتر بذار جون مادرت...
    یادت نره ها..بازم میام...فقط از اینا بذار فقط گره کنیم...
    یا علی مدد...

    گاهی اوقات که دلم میگیره سر رو به سجده میزارم و از ته دل برای خودش گریه میکنم.
    برای رسیدن به خودش نه چیز دیگه ای و اون موقس که آرام عجیبی میگیرم
    وقتی که میگم توکل بر خدا
    وبلاگ قشنگی دارین خسته نباشین باارزوی موفقیت برای شما
  • علیرضاثریاخواه
  • سلام.با نوحه ی دلم گرفته بنی فاطمه خیلی حال کردم.دمت گرم.
  • سید گمنام بیسیم چی
  • داداش دمت مولایی لینکت کردم
    .یازهرا.
  • محب ولایت
  • بسـ‗_‗م الله الرحمـ‗_‗ن الرحیـ‗_‗م
    الحـ‗_‗مد لله رب العـ‗_‗المین
    اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم
    سـ‗_‗لام علـ‗_‗یکم


    __████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█


    امام حسن عسکری(علیه السلام):
    کَفاکَ ادبا تَجنُّبُکَ ما تَکرهُ مِن غَیرکَ.
    در مقام ادب همین بس که آنچه برای دیگران نمی پسندی، خود از آن دوری کنی.
    مسند الامام العسکری، صفحه 288
    منم خیلی دلم گرفته.....التماس دعا....
    من اغلب وبلاگ می کنم و واقعا از مطالب شما تشکر می کنم.

    این مقاله واقعا علاقه من را به خود جلب کرده است. من قصد دارم تا علامت وب سایت شما و
    برای اطلاعات جدید درباره یک بار چک کنید
    یک هفته. من هم به RSS خوراک شما مشترک هستم
    ما یک گروه از داوطلبان هستیم و یک طرح جدید در جامعهمان باز می کنیم.
    وب سایت شما با اطلاعات ارزشمند برای کار به ما ارائه می دهد. شما انجام داده اید
    شغل بزرگی و کل جامعه ما برای شما سپاسگزار خواهد بود.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">